Rabo Clubkas

Vanaf woensdag 19 maart 2019 houdt de Rabobank haar RABO CLUB KAS CAMPAGNE .
Indien je een rekening aanhoudt bij Rabobank Noord West Twente kun je van dinsdag 19 maart tot en met zondag 7 april op de site van jouw bank stemmen op je favoriete club. Iedere rekeninghouder boven de 12 jaar krijgt van die banken een oproep met het recht om drie stemmen uit te brengen, maximaal twee op dezelfde club!
Jouw stem kan E.H.B.O. vereniging Markelo – Diepenheim geld opleveren, dus het is van belang dat er zoveel mogelijk gestemd wordt.
Elke cent voor onze E.H.B.O. vereniging is welkom, ga dus massaal naar de site van jouw Rabo en maak gebruik van je stemrecht.
Probeer alsjeblieft ook vrienden, familie, bekenden, buren en wie dan ook warm te maken voor die twee stemmen op E.H.B.O. vereniging Markelo – Diepenheim. We weten allemaal hoe belangrijk het werk is dat we gezamenlijk doen. Dus GA ER VOOR!
Hieronder vind je de link naar de site.

www.rabobank.nl/nwt en dan naar Club Kas Campagne voor Noord West Twente.

Alvast bedankt voor je moeite.

Namens het bestuur E.H.B.O. vereniging Markelo – Diepenheim

Hettie Hollander