Jubilarissen en geslaagden

Dinsdagavond 19-04-2022 mochten we op de jaarvergadering van de EHBO een aantal mensen feliciteren en in de bloemetjes zetten. Allereerst 3 jubilarissen die vele jaren dienst voor de vereniging hebben verricht. Het zijn: Linie Paalman – Boers 50 jaar, Karin Elfrink 25 jaar en Ina Leeftink – Snellink 25 jaar. Van harte gefeliciteerd en we hopen dat we nog vele jaren van jullie diensten gebruik kunnen maken.

Daarnaast de geslaagden die dit seizoen de nieuwelingencursus hebben gevolgd en geslaagd zijn. Er was al eerder melding van gemaakt dat ze geslaagd waren maar vanavond was het officiële gedeelte met het uitreiken van het diploma. Gefeliciteerd Rick, Fay, Robert, Britt,, Joost, Anita en Jasper. Welkom bij onze vereniging.