Jaarvergadering met jubilarissen

Op dinsdagavond 17 maart 2015 hadden we onze jaarvergadering.Tijdens deze jaarvergadering werden er drie leden gehuldigd voor hun 25 jarig lidmaatschap.

EHBO vereniging Markelo-Diepenheim onderscheiden jubilarissen. De EHBO vereniging Markelo-Diepenheim heeft tijdens haar Jaarvergadering vier leden onderscheiden. Drie leden namelijk Riny Bleumink, Wilma Sligman-Bleumink en Henk Wannink kregen een speldje voor een 25 jarig lidmaatschap. Eén lid, Diny Reurink-Weenk kreeg een gouden speldje voor 40 jaar lidmaatschap. De speldjes werden uitgereikt door afgevaardigden van het regiobestuur EHBO Nederland regio Twenteland.

ehbo_huldiging_2012

Riny Bleumink, Diny Reurink, Wilma Sligman In de toespraak van mevrouw Jansen-Eupe werd aangehaald dat de zusjes Riny en Wilma samen de cursus hebben gevolgd. Wilma en Riny doen ook veel dienst bij evenementen. Wilma heeft ook een tijdje in het bestuur gezeten en heeft destijds de ledenadministratie op de computer gezet. Maar door het opstarten van een eigen onderneming heeft ze de bestuursfunctie overgedragen aan Henk Wannink. Riny is momenteel actief om de website van de vereniging bij te houden en beleefd daaraan veel plezier. Henk Wannink was niet aanwezig maar zal het speldje op een later tijdstip opgespeld krijgen door het bestuur. Diny Reurink is al 40 jaar lid. Diny is vele jaren secretaris geweest vanaf het moment dat de Markelose EHBO vereniging ook Diepenheim erbij ging betrekken. Paardensport is het evenement voor Diny. Vele uren heeft ze ook daar diensten gedraaid als eerste hulp verlener. Tevens doet ze haar radioprogramma bij Reggestad Radio waarin ze ook haar collega’s erop attendeert dat ze alles moeten vertellen over Eerste hulp. De EHBO vereniging hoopt dat deze leden nog lang actief binnen de vereniging mogen zijn.